Se aktuelle stillingsopslag

Plante- og biologiundervisere

Økonomi underviser

COVER Planter 21.02.24

Grindsted Landbrugsskole søger dygtige plante- og biologiundervisere

Om jobbet

Vi søger dygtige og engageret personer, der kan undervise i planter fra grundforløb og til og med produktionsleder.
Vi lægger vægt på at vores kommende kollegaer har relevant praktisk erfaring, og har lyst til at følge med i alt det nye indenfor fagområdet.

Vi tilbyder et spændende job, hvor eleven er i centrum. Et job der vil give faglige og pædagogiske udfordringer og gode muligheder for efteruddannelse.

Om dig

Vi søger kollegaer, der:

• Har indgående kendskab til planteavl.
  • Er bekendt med styringsværktøjer som fx. Mark Online.
  • Er uddannet agrarøkonom, jordbrugsteknolog eller lignende.
  • Gerne har undervisningserfaring, men det er ikke et krav.
  • Har lyst til at være sammen med elever.
  • Ønsker at være en aktiv del af vores stærke kollegiale fællesskab.
  • Trives i en travl og omskiftelige hverdag med mange spændende udfordringer.
  • Er bevidst om betydningen af samarbejdet mellem skole, erhverv og lærling.
  • Er dygtig til at planlægge og tilpasse sin egen hverdag under stor hensyntagen til fællesskabets interesser.

Om os

Til gengæld kan vi tilbyde:

• En rummelig arbejdsplads præget af frihed under ansvar.
  • Gode værkstedsfaciliteter og moderne teknologi.
  • Et stærkt lærerkollegium, der støtter hinanden og bruger hinanden til sparring.
  • En arbejdskultur med plads til humor og en uformel omgangstone.

Ansættelsesvilkår

Dette er en fastansættelse i fuldtidsstilling snarest muligt. Løn, tillæg og pension vil blive fastlagt i overensstemmelse med gældende vilkår og aftaler for undervisere ved erhvervsrettede uddannelsesinstitutioner.

Sådan søger du stillingen

Ansøgning

Send din ansøgning sammen med dokumentation for din uddannelse til job@grindls.dk snarest. Vi vil indhente referencer, inden vi indgår en endelig ansættelsesaftale.

Mere information

For yderligere information om stillingerne eller Grindsted Landbrugsskole er du velkommen til at kontakte

• Forstander Erik Friis Møller på +45 40333451
  • Inspektør Per Fink Nielsen på +45 22565626.
Stillingsopslag Økonomi Cover (1)

Grindsted Landbrugsskole søger økonomi underviser

Om jobbet

Vi søger en dygtig og engageret person, der kan undervise i matematik på F niveau, grundlæggende økonomi, IT, virksomhedsøkonomi, finansiering og investering, samt produktionsøkonomi fra Grundforløb og til og med Produktionsleder.

Vi lægger vægt på at vores kommende kollega har relevant praktisk erfaring, og har lyst til at følge med i alt det nye indenfor fagområdet. Vi tilbyder et spændende job, hvor eleven er i centrum. Et job der vil give dig faglige og pædagogiske udfordringer og gode muligheder for efteruddannelse.

Om dig

Vi søger kollegaer, der:

• Har indgående kendskab til økonomi – det er dog ikke et krav, at der er specifik viden inden for landbrugsøkonomi.
  • Er uddannet Jordbrugsteknolog, Agrarøkonom, Cand. Merc., HD eller lignende.
  • Gerne har tidligere undervisningserfaring, men det er ikke et krav.
  • Har lyst til at være sammen med elever.
  • Ønsker at være en aktiv del af vores stærke kollegiale fællesskab.
  • Trives i en travl og omskiftelige hverdag med mange spændende udfordringer.
  • Er bevidst om betydningen af samarbejdet mellem skole, erhverv og lærling.

Om os

Til gengæld kan vi tilbyde:

• En rummelig arbejdsplads præget af frihed under ansvar.
  • Gode værkstedsfaciliteter og moderne teknologi.
  • En arbejdskultur med plads til humor og en uformel omgangstone.

Ansættelsesvilkår

Sådan søger du stillingen

Ansøgning

Mere information

• Forstander Erik Friis Møller på +45 40333451
  • Inspektør Per Fink Nielsen på +45 22565626.