Rectangle 80

Grindsted Landbrugsskole

Tilbyder hele landmandsuddannelsen fra grundforløb til produktionsleder. Skolen er en kostskole, hvor 90 % af eleverne bor på skolen. Den er beliggende naturskønt i udkanten af Grindsted, og deler faciliteter med TronsøSkolen, der er en fri fagskole, hvor heste, gokart, teknik, landbrug og er valgmulighederne.

Der er masser af muligheder i fritiden. I Grindsted er der bl.a. svømmehal, bowlinghal, biograf og bibliotek. På skolen er der bl.a. værksted aftener, fitness, idrætshal og udendørs sportsbaner.

DSF4541 Kopi

Faciliteter

Undervisning foregår i klasselokaler, idrætshallen, værksteder, mark, og ude hos landmanden.

Over hele skolen er der trådløst internet som du kobler dig på, når du starter på skolen.

Idrætshallen har håndbold-banemål og giver mulighed for et bredt udvalg af udstyr til mange sportsgrene, blandt andet er der springgrav og fitnesscenter.

Værkstederne rummer moderne udstyr til smede- og maskinarbejde.